Livet med slädhundar

Alla inlägg under november 2012

Av draghundar - 22 november 2012 17:00

Av draghundar - 22 november 2012 16:58

Idag när jag var ute i hundgården för att plocka skit så hörde jag hundarna föra ett jäkla liv. Jag tittade ditåt, o såg en hund ligga och krampa på marken. Epilepsi! Anfallet avtog efter en kort stund. Några timmar senare fick han ännu ett hemskt anfall. Jag höll i honom och lugnade honom båda gångerna. Det var riktigt otäckt, o jag hoppas att veterinären har någon medicin till honom.

Av draghundar - 21 november 2012 23:36

Igår kväll, 14 timmars resa senare, kom jag fram till kenneln. Det känns superbra.
Jag blev dessutom faster i natt, till en liten Robin.

Av draghundar - 11 november 2012 18:22

Sitter just nu och kollar tåg. Ska från Skåne, till mitt nya hem i Norge om några dagar. Lite mer norr ut än vad jag bott innan. Ovanför Trondheim.

det ska bli väldigt kul att köra släde för första gången denna säsongen! :)

Uppdateringar kommer!

Ovido - Quiz & Flashcards